Kruidvat

Activatie
Standbouw
Concept en design
Projectmanagement

Aanvraag

Ontwerp een opvallende stand voor Kruidvat die bezoekers van de Negenmaandenbeurs  inspireert en activeert. Begeleid en plaats dit proces van A tot Z.

Realisatie

Co-Creatie vertaalt het thema ‘Baby blij, jij blij’ naar een opvallend en herkenbaar stand ontwerp waar merkbeleving en activatie centraal staan.

Vrolijke en kleurrijke opening

Kruidvat straalt ook dit jaar als hoofdsponsor van de Negenmaandenbeurs. De hoogzwangere Kim Kötter opent de Kruidvat-stand samen met vijftien kleine kunstenaars die het vrolijkste schilderij van Nederland maken. Met deze opvallende opening en verschillende andere activiteiten is er genoeg te beleven. Naast de herkenbare stand is Kruidvat ook op andere locaties aanwezig waar ouders én baby producten kunnen testen.

Co-Creatie Buro verzorgt voor Kruidvat een stand waarbij activatie en merkbeleving centraal staan. Door het opvallende en herkenbare ontwerp trekt Kruidvat de aandacht van menig bezoeker. Er is genoeg te doen en beleven. Zo kunnen er gratis foto’s worden geprint bij de fotozuil, zijn er diverse prijzen te winnen en worden er tassen weggegeven. Ook de (aanstaande) moeders worden in het zonnetje gezet met een five-minute make-over. En natuurlijk zijn de Kruidvat eigen merk luiers hier te koop, voor extra scherpe prijzen.

Kruidvat blij, wij blij!
Vorig jaar introduceerde Kruidvat de nieuwe campagne ‘Baby blij, jij blij’.  Dit concept heeft een lieflijke stijl en is te herkennen aan de zachte pastelkleuren, de cartoonachtige tekeningen, tekstballonnen en het handgeschreven lettertype. Dit staat lijnrecht tegenover harde kleuren en actieteksten van Kruidvat. Aan Co-Creatie Buro de taak om deze twee stijlen te integreren in één standconcept. Een ware uitdaging maar het resultaat mag er zijn! Kruidvat blij, wij blij!

De herkenbare Kruidvat kleuren rood en geel zijn wederom prominent aanwezig en zorgen dat de stand direct opvalt in de grote beurshal. De pastelkleuren zijn terug te zien in de grote achterwanden en de verschoningsruimte. Er is een goede balans gemaakt tussen de productfotografie van Kruidvat en de campagnebeelden van Baby blij, jij blij.

SEE MORE CASES:

cocreatie buro logo

Het bureau voor visuele marketing en communicatie met een grote liefde voor retail.

Co-Creatie Buro is onderdeel van de Crea & Artiva Groep.