Kruidvat

Activatie
Standbouw
Concept en design
Projectmanagement

Aanvraag

Ontwerp een opvallende stand voor Kruidvat die bezoekers van de Negenmaandenbeurs inspireert en activeert. Begeleid en plaats dit proces van begin tot eind.

Realisatie

Co-Creatie vertaalt het thema ‘De nummer 1 in baby voordeel!’ naar een opvallend en herkenbaar stand ontwerp waar merkbeleving en activatie in het middelpunt staan.

Een opvallend stand-ontwerp voor Kruidvat

Ook in 2019 is Kruidvat de trotse hoofdsponsor van de Negenmaandenbeurs. Deze editie wordt de Kruidvat-stand geopend door een baby modeshow, gepresenteerd door bekende mama Saar Koningsberger. Dertien blije baby’s en hun papa’s wanen zich voor één dag op de catwalk en showen kleertjes van de nieuwe Supersaar x Bambino lijn. Na de modeshow werd de Kruidvat-stand ten toon gesteld, waar ook dit jaar weer van alles te beleven is!

Co-Creatie Buro ontwerpt en realiseert een stand waar de bekende Kruidvat look and feel een punt van erkenning is voor de beursbezoekers. Kruidvat is een fenomeen voor (aankomende) ouders en heeft alles in huis wat je nodig hebt voor de kleine. Dit reflecteert in de stand. Met verschillende counters en activiteiten is genoeg te zien en beleven. Zo kun je gratis een professionele foto laten maken, zijn er leuke prijzen te winnen en kunnen (toekomstige) mama’s in de visagie voor een superhandige 5 minuten make-up look.

De nummer 1 in baby voordeel!

Kruidvat is al jaren aanwezig op de Negenmaandenbeurs en een vaste stop voor (aanstaande) ouders. Met een ruim assortiment in babyproducten: van babydoekjes tot luiers en van flesvoeding tot kleertjes, Kruidvat heeft alles wat je nodig hebt voor de kleine. Niet alleen A-merken, maar ook het Kruidvat eigenmerk doet het goed. Zo wordt de Kruidvat luier gedragen door maar liefst 1 op de 3 baby’s.

De stand staat dan ook in het teken van deze reputatie: “De nummer 1 in baby voordeel!” Dit wordt aangevuld met verschillende visuele elementen, de herkenbare Kruidvat huisstijl én zachtere kleuren. Als resultaat? Een gedurfd stand-ontwerp met contrasterende elementen die opvalt op de beursvloer!

Bambino x Saar Koningsberger

In samenwerking met Kruidvat heeft Saar Koningsberger een exclusieve Babylijn ontworpen voor Bambino. De collectie, bestaande uit stoere babykleertjes, werd gereleaset tijdens de opening van de Kruidvat-stand. Er is dan ook speciale aandacht besteed aan deze leuke samenwerking. Een visueel aantrekkelijke kledingwand is een unieke manier waarop (aanstaande) ouders, door te kijken én voelen, kennis kunnen maken met de nieuwe collectie. De stoere lijn is geschikt voor alle baby’s en heeft als doel niet alleen mama’s, maar ook veel papa’s aan te spreken!

SEE MORE CASES:

cocreatie buro logo

Het bureau voor visuele marketing en communicatie met een grote liefde voor retail.