PON Volkswagen

Design & concepting
Interactief
Dealercommunicatie

Aanvraag

Lang leve Sprookjes! Vertaal de campagne ‘Snelweg Sprookjes’ naar een passende POS-stand voor de showroom van Volkswagen.

Realisatie

Co-Creatie Buro realiseert en plaatst POS-materiaal voor de Snelweg Sprookjes campagne van Volkswagen.

Er was eens… een sprookjesachtig POS-Ontwerp

Wist je dat… er steeds meer kinderen vastgeplakt zitten aan een schermpje? Ook gedurende een (lange) autorit? In co-creatie met de Nationale Voorleesdagen presenteert Volkswagen een goed alternatief hiervoor: Snelwegsprookjes. Een luister-app waarmee er een interactief verhaal te beluisteren is, gebaseerd op de route die er met de auto afgelegd wordt. Zo wordt uit het raampje kijken ineens een stuk leuker!

POS-Voorleeshoek

Co-Creatie Buro vertaalt de snelwegsprookjes campagne door in Point Of Sale materiaal. Een betoverend design. Met als doel om kinderen ook in de showroom van Volkswagen Amsterdam, te laten genieten van een mooi verhaal. Geheel in de stijl van de campagne, ontwerpen, produceren én plaatsen we alles wat je nodig hebt voor een sprookjesachtige voorleeshoek. En ze leefden nog lang en gelukkig…

SEE MORE CASES:

cocreatie buro logo

Het bureau voor visuele marketing en communicatie met een grote liefde voor retail.

Co-Creatie Buro is onderdeel van de Crea & Artiva Groep.