Salomon

Flexibele stand
Design & Concept
Expo-communicatie

Aanvraag

Ontwikkel een herkenbare stand voor op de Marathon Expo, waarbij de promotie van trail running centraal staat.

Realisatie

Co-Creatie Buro realiseert een herkenbare brand experience waarin de kernwaarden natuur, fun en grip zijn doorvertaald.

Trail Run met Salomon

Salomon verkoopt sportkleding- en accessoires voor mannen, vrouwen en kinderen. Het assortiment richt zich onder andere op snowboarden, skiën, wandelen en hardlopen. Trail running is hardlopen, maar dan “off road”. Door de natuur, over smalle paadjes en met hindernissen als heuvels, rotsen en beekjes. Het doel van Salomon is het begrip trail running te promoten onder het hardlopend publiek.

Ter promotie van onder andere deze campagne staan zij op de Marathon Expo in Amsterdam. Aan Co-Creatie Buro de vraag om deze sport door te vertalen naar een herkenbare en belevende expostand.

Voor Salomon ontwerpt Co-Creatie Buro daarom een flexibele stand die meerdere keren kan worden ingezet. Door de robuuste grijze vloer krijgt de ruimte een outdoor look. Om beleving toe te voegen, zijn natuurlijke elementen als rotsen en riet gebruikt. Deze vormen eenheid met muurvisuals, welke zijn bekleed met beelden van de natuur en aardse tinten. Bezoekers kunnen letterlijk een spoor aan voetafdrukken volgen om de voordelen van trail running te ontdekken.

Zusterorganisatie Buro Beerbaum verzorgt de plaatsing van de stand.

SEE MORE CASES:

cocreatie buro logo

Het bureau voor visuele marketing en communicatie met een grote liefde voor retail.

Co-Creatie Buro is onderdeel van de Crea & Artiva Groep.